Love garage sales? We're building the world's largest ONLINE garage sale!

* Snatch bargains for pennies on the dollar

* New items added hourly

* Collectibles and hard-to-find items

* Gadgets and gear available nowhere else

* Crazy-priced closeouts

* Sell your own unwanted stuff too for quick cash!



http://www.tripleclicks.com/10679349

Vacation

急聘兼职打字员(3000元/月适合在校学生在家待业人员兼职),工资日结
薪资待遇: 工作每天3-8小时,100元/天工资每日支付;
适合人群:适合在校学生、在家待业人员兼职。
岗位描述: 负责信息回复工作(有内容样版),工作地点不限,专兼职均可!
应聘要求: 上网熟练,平均每天工作投入约3小时,具体根据效率自定; 学历不限,在
职或学生皆可;勤奋,认真,有责任感;熟悉用电脑发消息的整个流程。
详情看易发VIP 公司招聘:http://www.1favip.com/work/?81806-1.html

(请注意,应聘不用交任何费用,押金等)

Wednesday, February 3, 2010

23岁生日 (Birthday)

生日,对我来说不是很重要

For me, Birthday wasn't so important

我已经习惯了不庆祝生日的日子

I already "biasa" without celebration

只是最近有几个朋友为我庆祝

Just recently some of friends celebrate for me

真的非常感谢

Really love them so much

生日,有时候还会被人遗忘

Sometimes my birthday also has been forgotten

不过我都已经习惯了

But nvm

朋友们只需要简简单单地message/sms我

Friends only need to leave a simple message for me

祝我生日快乐

Birthday wishes

这份祝福已经足够了

That is enough

我很珍惜友情

I 'm very appreciate friendship between friends

哪怕只有这么区区的一句话

Even only speak 1 sentences

我还是当你是朋友 

I also treat you as a friend

不管熟或不熟,只要说过话就行了

No matter familiar or not , it is enough if we chatting before

生日的到来---它残酷地告诉我 我又长大了 多了一岁

Birthday tells me that I grow up liao , old liao haha

是时候为我的将来好好打算一下

I have to think about my future

不能一直吊儿郎当下去

Cannot just keep fooling around 

我的生日愿望当然希望大家身体健康

My birthday wish is hope everyone more healthy

还有当然少不了交一些女朋友   哈哈

and i could get a girlfriend . Haha

最后我喜欢这首歌

Lastly , i like this song ^ ^ .


温岚--祝我生日快乐



我知道伤心不能改变什么
那么 让我诚实一点
诚实 难免有不能控制的宣泄
只有关上了门不必理谁
一个人坐在空的包厢里面
手机让它休息一夜
难 像切歌切掉回忆的画面
眼泪不能流过十二点
生日快乐
我对自己说
蜡烛点了
寂寞亮了
生日快乐
泪也融了
我要谢谢你给的你拿走的一切
还爱你 带一点恨
还要时间
才能平衡
热恋伤痕
幻灭重生
祝我生日快乐
一个人坐在空的包厢里面
手机让它休息一夜
难 像切歌切掉回忆的画面
眼泪不能流过十二点
我对自己说
蜡烛点了
寂寞亮了
生日快乐
泪也融了
我要谢谢你给的你拿走的一切
还爱你 带一点恨
还要时间
才能平衡
热恋伤痕
幻灭重生
祝我生日快乐
还爱你 带一点恨
还要时间
才能平衡
热恋伤痕
幻灭重生
祝我生日快乐


No comments:

Post a Comment